Емоційній та надихаючий діалог з п'ятьма районами про покращення іміджу Луганщини

Емоційній та надихаючий діалог з п'ятьма районами про покращення іміджу Луганщини

21.02.2018 в м. Старобільськ у великій залі райдержадміністрації зібрались представники п’яти районів та громад Луганщини з Міловського, Марківського, Біловодського, Новопсковського та Старобільського районів.

Захід відкрив Євген Целіщев – представник Департаменту зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності Луганської облдержадміністрації (далі по тексту скорочено - ОДА), який зауважив на впливі іміджу Луганської області на зовнішньо-економічну діяльність та інвестиційну привабливість.

Ганна Борова – радник з питань примирення та соціальної єдності ПРООН нагадала всім історію питання, яка почалась з підтримки низкою партнерів “Конкурсу бабака” та щодо підтримки ПРООН місцевих ініціатив у напрямку підвищення позитивного іміджу Луганського регіону.

Експерти Агентства стійкого розвитку Луганського регіону, Фундації “Простір” та СНУ імені Володимира Даля представили основні результати досліджень громадської думки, експертного опитування та моніторингу контент аналізу позіціонування Луганської області в засобах масової інформації України.

Слід зазначити, що під час обговорень у представників громад районів виникли цікаві ідеї та коментарі.
Так, заступник директора обласного краєзнавчого музею, що знаходиться в м. Старобільськ зазначив, що вже почали займатися проектом “80 причин щоб відвідати Луганщину та 40 – щоб відвідати Старобільщину”, згадали про мультинаціональні корені населення, що йдуть з Польщі, Румунії, Австрії, Росії та інших країн, нагадали про “край вільних людей” (повіт було знищено та випалено у 1707 році, але люди ховались та повернулись на попелище, щоб відродити край), нагадали, як знищували бурих ведмедів за наказом царя та інші цікаві речі. Експертна група після заходу не змогла не відвідати музей, де зустріла дуже цікаву жінку поважного віку, яку з задоволенням розпитували всі й щодо “странностей” національних костюмів (чому хустку зав’язували тут трикутником та ін.). Задали й запитання щодо символів Луганщини та зробили висновок щодо дійсності результатів дослідження громадської думки, бо так чи інакше – перше місце у бабака серед тварин, який був завжди та є зараз й занесено у Червону Книгу.
Представники делегації Міловського району зазначили, що необхідно шукати єдність всім та думати, що саме в районах та селах є для того, щоб позіціонувати Луганську область. Зазначили, що по школам був цікавий проект “7 чудес” та кожне міловське село знає, що має “7 чудес” у себе, бо за допомогою такого проекту шукали цікаві речі кожний в себе.
Представники делегації Біловодського району акцентували увагу на цінностях та громадської безпеці, в першу чергу, при роботі з молоддю. Зазначили, що всі повинні працювати над тим, що б у кожному селі був Інтернет та діти мали змогу черпати інформацію про інші місця, райони, області та держави. Та особисто мали змогу виїжджати за межі своїх громад, щоб “на власні очі” побачити щось краще й те до чого слід прагнути у власних поселеннях та домівках.
Представник місцевої бібліотеки нагадав присутнім про те, де брати взагалі інформацію та узнавати про нові тренди та інновації, якщо область займає останнє місце по наявності Інтернету в сільських бібліотеках. Бо з 312 сільських бібліотек області, Інтернат мають тільки 28.
Представники делегації Марківського району наголосили, що правильним є і вказаний в проведеному дослідженні результат щодо низької ділової активності в області. Та зазначили на тому, що кожну маленьку історію успіху треба презентувати, піарити та поширювати та краще працювати над вихованням місцевих спікерів. Формувати довіру та власні інформаційні канали й краще поширювати позитивні речі та ЗМІ.
За підсумками обговорень вирішили:
- продумати спеціальну уніфіковану форму збору цікавої інформації з громад, що може сприяти позитивному позицінуванню громад та області;
- розпочати збір інформації про цікавих людей, історії, речі та заходи ;
- продумати, як включити до роботи над брендуванням області місцеві ініціативи, які дозволять покращити імідж області.
27
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!