Брендобудівництво

За допомогою Travelbox VR можна віртуально побувати в цікавих природних та культурних місцях Луганської області. Саме дванадцять зображень різних місць, що поміщені цей продукт, дозволяють скласти кожному власне уявлення про цей надзвичайно різноманітний та привітний край. 

134

В умовах економічної кризи та структурних змін в соціально-економічному становищі регіону, особливо важливим є налагодження діалогу з місцевим населенням щодо виявлення тих позитивних та унікальних характеристик регіону, які стануть основою для формування нової ідентичності та гордості за свій регіон, а також стануть потужним посланням для мешканців інших регіонів України, нівелюючи наявні упередження та негативні стереотипи.

41

31 липня 2018 року, у Луганській облдержадміністрації відбувся форум-презентація «Імідж Луганської області: від ідеї до сучасного бренду».

37

Захід під таким гаслом відбувся 24 травня 2018 в облдержадміністрації. Його було організовано Агенцією регіонального розвитку Луганської області разом з Луганською обласною державною адміністрацією, за фінансової підтримки ПРООН та Європейського Союзу .

39

Круглий стіл, що ініціювала група представників громадськості (ГО «Агентство стійкого розвитку Луганського регіону”, ГО “Фундація “Простір”, ГО “Суспільна думка”та СНУ ім. Володимира) назвали “Разом вирішуємо та діємо. Крок 1".

36

21.02.2018 в м. Старобільськ у великій залі райдержадміністрації зібрались представники п’яти районів та громад Луганщини з Міловського, Марківського, Біловодського, Новопсковського та Старобільського районів.

28
← Попередня Наступна → 1 2
Показані 1-6 з 8