Розпочалось публічне обговорення результатів досліджень щодо розробки бренду Луганщини
Діалоги запровадили з метою обговорення ключових іміджевих елементів та розробки Комунікаційної стратегії Луганської області.
Захід відкрив Костянтин Мєшков – заступник директора Департаменту зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності Луганської облдержадміністрації (далі по тексту скорочено - ОДА), який зауважив на впливі іміджу Луганської області на зовнішньо-економічну діяльність та інвестиційну привабливість.
Олександр Костенко - директор Департаменту масових комунікацій Луганської ОДА відмітив ефективність комунікацій, нащо вони потрібні та що намагаються робити разом влада, громадськість та міжнародні установи в Луганській області.
Людмила Долгоновська – начальник управління стратегічних комунікацій Департаменту масових комунікацій Луганської ОДА зауважила на деяких меседжах щодо Стратегії комунікації та відмітила важливість організації процесу для формування сталого позитивного іміджу Луганської області.
Ганна Борова – радник з питань примирення та соціальної єдності ПРООН нагадала всім історію питання, яка почалась з підтримки низкою партнерів “Конкурсу бабака” та щодо підтримки ПРООН місцевих ініціатив у напрямку підвищення позитивного іміджу Луганського регіону.
Олена Козлюк – експерт зі стратегічного планування Агентства стійкого розвитку Луганського регіону, представила основні компоненти та підхід до розробки концепції позиціювання Луганського регіону.
Наталія Держак та Євген Овчаренко представники наукового середовища СНУ імені Володимира Даля надали презентації щодо результатів опитування “Громадська думка: об'єднуючи фактори та уподобання мешканців Луганської області" та щодо ціннісних орієнтацій і міграційних настрої мешканців Луганської області.
Іван Зайченко – експерт з медіа-моніторингу, радник члена Національної ради з питань телебачення і радіомовлення з міста Київ представив результати моніторингу представлення Луганської області у національних ЗМІ “Результати моніторингу за осінь 2017 року”.
Руслан Галгаш та Інна Семененко – представники Ресурсного Центру сталого розвитку, інституту економіки та члени ГО “Фундація “Простір” надали свої презентаційні виступи на тему «Унікальні особливості регіону: коментарі та рекомендації від експертів міжнародних організацій, представників бізнесу та влади» .
Борис Червоний - заступник Луганського Агентства регіонального розвитку нагадав присутнім щодо Імплементаційних можливостей стратегічних напрацювань в сфері комунікацій в державній політиці та про те, що скоро нам відмічати чергові почесні події (80 років Луганської області, День Європи та інші) та закликав усіх долучитися до процесу розробки цікавих подій та єдиного їх брендування. Бо це є подальші етапи після представленого дослідження.
Альбіна Кушелєва зауважила на деяких підходах та методології проведених досліджень та наголосила на необхідності підготовки якісної аналітики та представлення широкому колу громадськості спеціального аналітичного звіту.
Представники громадськості мали змогу під час неформального спілкування задати питання кожному експерту, залученому до дослідницької частини великої роботи над майбутньою Комунікаційною Стратегією Луганської області.
За підсумками дискусії зробили висновки щодо:
- ключових посилів про цінності та це є: “Чувство безопасности” , “Забота о людях и природе” , “Объединяющий фактор - совместная деятельность ”, “Языковая идентичность – это не причина недоразумений”, “78 процентов опрошенных хочет остаться и имеет позитивное настроение по поводу будущего области” , “телевидение остается основным видом отдыха представителей домохозяйств/семей”;
- що стосується образів, то привілеї віддані “георгафии края”, “природе в целом”, “людям”, “байбаку, лисе и лошади”;
- “увидеть собственными глазами” - загальна причина, що цікавить зараз людей з інших регіонів.
За підсумками обговорень вирішили:
- створити Групу по розробці Концепції позіціонування;
- розпочати процес візуалізації напрацювань за підсумками проведеного дослідження;
- створити бренд бук області до початку квітня п.р.
- розробити низку завдань та заходів щодо використання матеріалів візуалізації та головних іміджевих меседжів, провести деякі з них відповідно до “знакових” святкових днів.
Пам'ятки, сервіси, логістика та інше, у тому числі інтерактивні ресурси та карти Луганщини, бізнес-просування – є необхідною складовою процесу позіціонування.
А іміджева політика має стати не просто рекламою регіону, а й інструментом комунікації та, як наслідок, розвитку економіки Луганської області.