На Луганщині розпочинається робота над проєктом «Brand strategy starts in childhood»

На Луганщині розпочинається робота над проєктом «Brand strategy starts in childhood»

Проєкт впроваджуватиметься в 4 громадах Луганщини: Білокуракинська, Кремінська, Марківська, Гірська, які є одними з 13 пілотних громад Луганської області, для яких за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру розроблено маркетингові стратегії та бренди.

Хто реалізує проєкт?

Цей проєкт реалізується ГО «Центр спільного розвитку «Ренейсенс» за організаційної підтримки ГО «Взаємодія-Плюс» в межах національного проєкту «Децентралізація» та Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Громадська організація з с. Шапарівка Білокуракинського району, має позитивний досвід впровадження двох проєктів.

Які партнери проєкту?

Партнерами проєкту є Департамент міжнародної технічної допомоги, інноваційного розвитку та зовнішніх зносин Луганської обласної державної адміністрації, Марківська селищна рада, Білокуракинська селищна рада, Кремінська міська рада та Гірська міська рада, а також громадські організації: ГО «Бондарівка» (Марківський район) та Кремінська районна громадська організація «Бахтало Дром» (Кремінський район).

Яка основна мета проєкту?

Проєкт покликаний просувати новостворені бренди громад (презентація бренду Кремінної громади відбулася 1 серпня, бренд Марківської громади буде презентовано 21 вересня, бренд Білокуракинської громади – 22 вересня); формувати і поширювати позитивний імідж області та громади; сприяти формуванню почуття поваги до рідної землі, свого краю, приналежності до громади; створення акценту на її унікальності.

В яких громадах буде впроваджено проєкт?

Проєкт впроваджуватиметься в 4 громадах Луганщини: Білокуракинська, Кремінська, Марківська, Гірська, які є одними з 13 пілотних громад Луганської області, для яких за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру розроблено маркетингові стратегії та бренди.

Які активності заплановані в межах проєкту?

Буде проведено роботу з популяризації брендів серед школярів шляхом закупівлі брендованої продукції (екоручки, книжкові закладки, розмальовки), буде створено та передано учням шкіл та до шкільних бібліотек інформаційне видання «Мандруємо Луганщиною. Історія про наш край, видатних людей, його флору та фауну», брендовані карти Луганщини. Крім того, значимі будівлі громад будуть оформлені брендованими табличками. До того ж, заплановано проведення онлайн та офлайн майстер-класів та вебінарів «Переваги створення брендів громад. Історії успіху», «Я пишаюсь, що живу на Луганщині», «Важливість бренду Луганщини та громад регіону. Шляхи їхнього просування» та інші активності. Долучайтесь до сторінки проєкту у Фейсбуці – https://cutt.ly/MfSYCIh та слідкуйте за активностями.

Яка тривалість проєкту?

З вересня по грудень 2020 року. Основні активності заплановані на вересень-листопад.

1461
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!