Бренд «Луганщина. МОЯ» гідно представив область на «Схід-Експо – 2018»

Бренд «Луганщина. МОЯ» гідно представив область на «Схід-Експо – 2018»

Цього року масштабна бізнес-виставка підприємств зі східної України «Схід-Експо 2018» відбулась у приміщенні стадіону «Арена Львів» 1-2 листопада. Захід проводився разом із XVIII Міжнародним економічним форумом.

«Схід-Експо – 2018» організувала Програма розвитку ООН в Україні (ПРООН) за фінансової підтримки Посольства США в Україні, урядів Польщі та Японії.

Майже 70 малих та середніх бізнесів із Донецької та Луганської областей вперше в історії українського підприємництва приїхало до Львова та впродовж двох днів львів’яни та гості міста мали можливість знайти ділових партнерів, відвідати тематичні майстер-класи та розвінчати міф про занепад бізнесу на cході країни.

«На виставку у Львові ми привезли понад 70 бізнесів із Донецької і Луганської областей для того, щоб показати, що попри те, що східна Україна уражена конфліктом, цей регіон демонструє неймовірну стійкість, таланти та інновації.

Економічне відновлення триває, і для східної України відкривається чимало можливостей для розвитку торгівлі й економічної співпраці», – сказала Оснат Лубрані, Координаторка системи ООН в Україні, Координаторка з гуманітарних питань, Постійна представниця ПРООН в Україні.

«Ми очікуємо дуже позитивних результатів від «Схід-Експо 2018», адже ідея цієї виставки – не лише в тому, щоб зацікавити нових клієнтів чи потенційних партнерів, а ще й можливість презентувати свій бізнес за межами Донецької та Луганської областей і встановити нові партнерства по всій Україні та за її межами», – додала пані Лубрані.

Усі учасники «Схід-Експо» мали можливість відвідати панельні дискусії XVIII Міжнародного економічного форуму, який є найважливішою подією року в економічному житті західної частини України.

Понад 20 бізнесів зі східних областей знайшли потенційних партнерів із заходу країни завдяки зустрічам у форматі «бізнес для бізнесу», організованим Львівською обласною торгово-промисловою палатою в рамках цього виставки. На тематичних тренінгах «Схід-Експо 2018» підприємці дізналися про ведення маркетингової кампанії, залучення коштів через краудфандинг та рішення бізнес-кейсів від провідних українських експертів.

Підприємці, які взяли участь у виставці, вражали різноманіттям своїх бізнесів, ідей та історій успіху.

Інформацію про всіх учасників бізнес-виставки і ще понад 250 мікро-, малих та середніх підприємств із Донеччини та Луганщини зібрано в онлайн-каталозі на сайті «Схід-Експо 2018». Майже 70% компаній, представлених на виставці, вже брали участь у «Схід-Експо» у 2017 році, а 20% - отримували гранти на розвиток бізнесу від ПРООН.

До цієї подій луганчани підготувалися та вже в бендовому стилі представили два оновлених інвестиційних відео ролики:

українською

та англійською

мовами.

На окремому стенді було представлено також брендові буклети та брендову сувенірну продукцію.

А ми ще маємо для Вас любительський відео ролик про наш вже відомий Travel box«Луганщина. МОЯ»:

Слід зауважити, що починаючи з 2015 року, ПРООН за підтримки міжнародних партнерів надає гранти на започаткування або розвиток власної справи. За цей час підтримку отримали майже 650 бізнесів і було створено понад 3 000 робочих місць у постраждалих від конфлікту Донецькій, Луганській та інших областях України.

«Схід-Експо – 2018» реалізується Програмою розвитку ООН в Україні за фінансової підтримки Посольства США в Україні, урядів Японії, Польщі, у партнерстві з Донецькою та Луганською обласними державними адміністраціями. А цього року у партнерстві й з Львівською обласною держадміністрацією та радою, Львівською торгово-промисловою палатою.

Більше фото із заходу тут:

https://www.flickr.com/photos/undpukraine/albums/72157675160916868/page4

24
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!